Home Recenzie aerolínií Sky lounge vo Viedni počas pandémie Covid-19

Sky lounge vo Viedni počas pandémie Covid-19

by Karol
3 komentáre

Sky lounge majú na letisku vo Viedni dva biznis salóniky. Pri mojej nedávnej ceste do Atén s Aegean Airlines som využil salónik nachádzajúci sa pri odletových bránach F a G v Schengenskej časti terminálu 3. Aj keď bol môj odlet v čase pandémie koronavírusu, zhruba štyri týždne po otvorení hraníc, Sky lounge fungoval úplne normálne a okrem častejšieho čistenia stolov nebolo vidno žiadny zásadný rozdiel oproti minulosti.

Základné fakty

Sky lounge Schengen sa nachádza v termináli 3 na úrovni 2 hneď po prechode bezpečnostnou kontrolou. Otváracia doba je od 5:00 do 22:00. Celková kapacita je 110 miest. Ak nemáte vstup zadarmo s vašou kreditnou kartou, alebo s Priority pass, za možnosť využiť salónik budete musieť zaplatiť 33 eur.

V čase mojej návštevy začiatkom júla 2020 odlietali všetky lety (aj nízkonákladových leteckých spoločností) z terminálu 3 a Sky lounge bol jediný otvorený biznis salónik na letisku. Dokonca aj Austrian business class lounge bol zatvorený. Letisko bolo oveľa rušnejšie ako som čakal (viac v tomto blogu). To isté platilo aj o biznis salóniku. Počas 90 minút čo som strávil vo vnútri bola väčšina stolov v reštauračnej časti a aj v časti so sedačkami obsadená. Voľný stôl ale bolo možné nájsť vždy. Pri mojom odchode zo salónika o štvrtej popoludní bol pri recepcii rad asi 10 ľudí čakajúcich na vstup.

Sky lounge priestory

Celková plocha Sky lounge je 450 metrov a kapacita by mala byť 110 ľudí. Na mňa pôsobil salónik podstatne menší ako 450 metrov štvorcových. Hneď za recepciou sa nachádza časť s množstvom kožených sedačiek. Z tejto časti sa prechádza do WC, kde by mali byť dostupné aj sprchy (predpokladám, že za poplatok) a do malého biznis centra so šiestimi stolmi. Na týchto stoloch boli v minulosti určite počítače, ale teraz je biznis centrum využívané ako ďalšia jedáleň v čase špičky. Napravo od recepcie sa nachádza jedálenská časť s bufetom.

Strava a nápoje

Aj keď bola moja návšteva Sky lounge v období pandémie koronavírusu, na ponuke jedál a ich forme podávania sa to neprejavilo. Všetky jedlá boli ponúkané v bufetovej forme a ani sendviče neboli individuálne zabalené. Ponuka jedál je veľmi obmedzená. Na výber bol z troch druhov sendvičov, jedného šalátu, jedného koláča a chocolate mousse. Okrem nealkoholických nápojov, kávy, čaju, piva a vína boli dostupné aj Baccardi rum, Gorbatschow vodka, Finsbury gin, Larsen cognac, Campari a Martini.

Sky lounge zhrnutie

Ak nemáte vstup do Sky lounge s vašou kreditnou kartou, alebo s Priority pass, za vstup do salónika by som neplatil 33 eur. Výber jedál je veľmi obmedzený a aspoň v čase mojej návštevy vládla vo vnútri veľmi rušňá (hlučná) atmosféra. Týchto 33 eur by som radšej minul v niektorej z letiskových reštaurácii. Viac informácií o Sky lounge môžete nájsť na web stránke viedenského letiska.

Aká bola situácia na letisku vo Viedni počas mojej cesty v čase pandémie koronavírusu? Je potrebné sa dostaviť na letisko skôr ako za normálnych okolností?

3 komentáre

Súvisiace články

3 komentáre

Letisko Viedeň v období pandémie koronavírusu - Dvere sveta dokorán 10. júla 2020 - 11:04

[…] Recenzie aerolínií […]

Reply
Aký bol môj prvý let po otvorení hraníc - Dvere sveta dokorán 16. júla 2020 - 11:17

[…] Recenzie aerolínií […]

Reply
Recenzia: Mastercard lounge na letisku v Bratislave - Dvere sveta dokorán 22. septembra 2020 - 22:12

[…] Recenzie aerolínií […]

Reply

Leave a Comment