Aeroflot biznis trieda na Boeing B777. Recenzia letu z Moskvy do Seoulu.
Koncom minulého roka mal Aeroflot v predaji jednosmerné letenky v biznis triede z Varšavy do Seoulu za 400 eur. Môj posledný let s Aeroflotom pred 5 rokmi na rovnakej trase bol veľmi dobrý a preto som sa rozhodol využiť túto skvelú cenu. Recenzia prvého letu z Varšavy do Moskvy: http://dveresvetadokoran.sk/2019/07/06/aeroflot-sukhoi-superjet-100/
Aeroflot biznis trieda sedadlá
Aeroflot má na všetkých svojich diaľkových lietadlách sedadlá v konfigurácii 2-2-2 v jednom rade. Tieto sedadlá neposkytujú veľa súkromia a pasažieri pri okne nemajú priamy prístup do uličky. Sedadlá sú ale pohodlné či už na spánok, alebo na oddych. Jedinou nevýhodou týchto sedadiel je pomerne malý prestor na nohy, keď je sedadlo vo vodorovnej polohe. Tento box môže mierne obmedziť vašu polohu pri spánku. Ak by bolo možné, odporučil by som sedadlá v prvom rade, ktoré majú tento priestor niekoľkonásobne väčší. Tieto sedadlá je ale možné rezervovať až pri check in. Jedinou nevýhodou sedadiel v prvom rade môže byť vzdialenosť od kuchynky.
Aeroflot má objednaných 15 Airbusov A350, ktoré začne zaraďovať do svojej flotily od roku 2020. Tieto sedadlá už budú v konfigurácii 1-2-1, kde každý pasažier bude mať priamy prístup do uličky.
Aeroflot biznis trieda servis
Najlepšou časťou celého letu bol servis na palube lietadla. Tatiana, letuška, ktorá mala na starosti časť lietadla, v ktorej som sedel ja bola celý čas veľmi milá a servis bol pomerne rýchly. Zhruba hodinu a pol po vzlietnutí som dojedol večeru a mohol ísť spať. Raňajky boli podávané hodinu a pol pred príletom. Možem povedať, že aj na všetkých predchádzajúcich letoch s Aeroflotom v biznis triede bola kvalita servisu veľmi dobrá.
Strava na palube
Najhoršou časťou letu bola večera a raňajky. Strava nebola vyslovene zlá, ale v porovnaní s mnohými inými leteckými spoločnosťami bola veľmi priemerná. Celkovo kvalita základných potravín nebola veľmi vysoká. V tomto smere sa Aeroflot zhoršil oproti môjmu letu z roku 2014.
Aeroflot biznis trieda zhrnutie
Jednou z nevýhod pri letoch s Aeroflotom do Ázie je geografická poloha Moskvy. Tým, že Moskva je ďalej na východ od ostatných európskych letísk, je aj dĺžka letu do Ázie podstatne kratšia. V prípade letu do Seoulu je to len 7 hodín 40 minút. Pre pasažierov v ekonomickej triede to môže byť výhoda, ale v biznis triede nebudete mať dosť času, aby ste sa dobre vyspali. Podobný problém s letmi do severovýchodnej Ázie je aj v prípade Finnair.
Aeroflot ponúka nie najnovší, ale pomerne kvalitný hard produkt na svojich lietadlách a priateľský servis. Nevýhodou už okrem spomínanej dĺžky letu sú dlhšie prestupy na letisku v Moskve a horšia strava či už na palube lietadla alebo v biznis lounge. Z týchto dôvodov Aeroflot nikdy nebude mojou prvou voľbou pri letoch do Ázie. Ak by ale bola cena letenky výhodná, určite by som neváhal opäť letieť s touto najväčšou ruskou leteckou spoločnosťou.
1 comment
[…] Recenzie aerolínií […]