Booking.com je jednou z najväčších online cestovných kancelárií poskytujúcich rezervácie ubytovania po celom svete. Väčšina ľudí, ktorí aspoň občas cestujú už určite počula o tejto spoločnosti. Osobne pri rezervácii ubytovania využívam ich rezervačný systém v zhruba 60-70% prípadov. Vedeli ste ale, že za rezervácie spravené cez Booking.com môžete získať míle do mnohých vernostných programov leteckých spoločností?
Míle za rezervácie cez Booking.com
Ak by ste chceli získať míle do vášho programu, rezerváciu ubytovania musíte robiť cez špeciálnu webovú stránku Booking.com s logom vašej leteckej spoločnosti . Link na túto webovú stránku nájdete vo vašom účte vernostného programu, ale najrýchlejšie vyhľadávanie je cez Google. Za rezervácie spravené cez klasickú mobilnú aplikáciu Booking.com míle nedostanete. Míle tiež nemôžete dostať za už absolvovaný pobyt.
Booking.com spolupracuje s mnohými vernostnými programami leteckých spoločností. Ja som doteraz kreditoval míle za ubytovanie do Asia Miles od Cathay Pacific, kde som dostával 2,5 míle za každé minúte euro. Asia Miles teraz znížili množstvo získaných míľ na 1,8 násobok/ euro. Do budúcnosti budem pravdepodobne využívať Miles+Bonus od Aegean Airlines, kde dostanem 2 míle za každé euro. Miles+Bonus je mimochodom jedným z najzaujímavejších vernostných programov Star Alliance ak je vaším cieľom dosiahnutie statusu Star Alliance Gold. Miles+Bonus môže byť zaujímavý aj pre ľudí čo cestujú len občas, keďže míle v tomto programe neexpirujú pokiaľ aspoň raz za tri roky získate míle za let so Star Alliance.
Zoznam leteckých spoločností spolupracujúcich s Booking.com je pomerne rozsiahly. Medzi tie najväčie patria napríklad Miles & More od Lufthansa Group, Flying Blue od Air France/ KLM, alebo Miles and Smiles od Turkish Airlines.
V Miles&More a Flying Blue môžete dostať 1 mílu za každé minuté euro. V Miles and Smiles dostanete až 2 míle za každé euro.
Na čo si dávať pozor
Ak máte zľavu Genius od Booking.com, táto by vám mala byť aplikovaná aj v prípade rezervácie cez “landing page” ich stránky spolupracujúcej s vaším vernostným programom. Koľko míľ môžete získať uvidíte hneď vedľa ceny ubytovania.
Občas ale môže byť cena ubytovania výrazne vyššia oproti tej čo nájdete na aplikácii na Booking.com. V takýchto prípadoch je často hodnota získaných míľ nižšia ako rozdiel v cene čo by ste museli zaplatiť. Osobne robím vždy vyhľadávanie najprv v aplikácii Booking.com. Až keď si vyberiem konkrétny hotel, prejdem na “mílovú” landing page. Ak je cena rovnaká, alebo veľmi podobná , rezerváciu spravím tam. Ak je cena vyššia, vrátim sa na aplikáciu Booking.com.
Nezabudnite, že číslo vašej vernostnej karty musíte zadať ešte pred finálnym odsúhlasením rezervácie. Kolonka vernostného programu by mala byť pod údajmi o vašej kreditnej karte v poslednom kroku procesu rezervácie.
1 comment
[…] Vernostné programy […]